Professionele & Persoonlijke Apple Ondersteuning
Systeembeheer
Voor veel bedrijven loont het niet om een eigen systeembeheerder in dienst te nemen. Toch kan een probleem de kop op steken; die update waarin je Mac zich heeft verslikt, een server die steeds trager lijkt te worden en loopt die back-up nou wel goed? Veel problemen zijn te voorkomen door je systemen regelmatig wat aandacht te geven, noem het periodiek onderhoud. Zijn er updates voor beveiligingslekken beschikbaar? Zijn de (bedrijfs)applicaties up-to-date? Werkt de harde schijf naar behoren, kloppen de rechten op bestanden? Laat mij regelmatig beheer doen en je zult zien dat we veel onaangename verrassingen voor kunnen zijn.

Helpdesk
Je kunt bij mij terecht voor alle vragen op hard- en software gebied. En als ik er niet uitkom, dan kan ik gebruik maken van mijn netwerk. Ik kan ter plekke helpen maar er zijn tegenwoordig allerlei mogelijkheden waardoor ik bijvoorbeeld op afstand met je mee kan kijken. Daar komen we er vast wel uit. Zo scheelt het weer reistijd en het is beter voor het milieu.
Installatie hard- en software
Dit blijft zo’n leuk onderdeel van mijn vak. Een nieuwe Mac uitpakken; het blijft een feest. Als de pakketdienst de gang bij je heeft volgezet met nieuwe spulletjes dan vraag je je misschien af waar je moet beginnen? We stellen een plan van aanpak op en dan gaan mijn handen uit de mouwen. Ik installeer de nieuwe hard- en software voor je. Ik zorg dat de data veilig wordt overgezet en dat alle randapparatuur weer goed werkt. Ik documenteer wat ik doe en je krijgt van mij een overzicht van configuraties en wachtwoorden. En als iedereen blij en tevreden aan het werk is, zorg ik dat ik de boel netjes achterlaat.Voor kleine en middelgrote bedrijven, maar ook voor particulieren, is het lastig om ouderwetse service te krijgen, om iemand te vinden die je kunt vertrouwen en die tijd en aandacht voor je heeft. Ik kan die persoon voor je zijn en mijn ervaring gebruiken om jouw Apple-omgeving tip-top in orde te brengen en te houden.
(lokaal tarief)







Bjorn Willemsen
Kenmerkend is mijn gedrevenheid en aanstekelijk enthousiasme. Met ruim 20 jaar ervaring ben ik je graag van dienst bij ICT vraagstukken, problemen zie ik liever als uitdagingen. Naast systeembeheer kun bij mij terecht voor alle vragen op hard- en software gebied.
mactherapy
Raadhuisstraat 122
2406 AJ
Alphen aan den Rijn
0172 76 92 53
support (at) mactherapy.nl
KvK 63489678
Apple Hulp Den Haag, Apple Hulp Wassenaar, Apple Hulp Katwijk, Apple Hulp Leiden, Apple Hulp Rotterdam, Apple Hulp Amsterdam, Apple Hulp Lisse, Apple Hulp Alphen aan den Rijn, Apple Hulp Zoetermeer, Mac Hulp Den Haag, Mac Hulp Wassenaar, Mac Hulp Katwijk, Mac Hulp Leiden, Mac Hulp Rotterdam, Mac Hulp Amsterdam, Mac Hulp Lisse, Mac Hulp Alphen aan den Rijn, Mac Hulp Zoetermeer, OSX, OS X, iOS, iPhone, Mac Mini, Macmini, Managed Service, MDM, ARD, Remote Desktop, iMac, Mac Pro, Macbook, Macbook Pro, installatie, Apple beheer, Remote Control, Remote Support